Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
16 відгуків
+380 (97) 324-37-73
+380 (50) 878-45-23
Інтернет-магазин “Щастя дітям”
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Загальні положення 1.1. Ці умови поширюються на всі товари, придбані в інтернет-магазині "Щастя дітям" (далі - "Магазин"). 1.2. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» клієнт має право обміняти чи повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. 1.3. Товар повинен бути в оригінальній упаковці, не мати слідів використання, та повинен бути повністю функціональним. 2. Умови обміну-повернення: 2.1. Товар неналежної якості обмінюється або повертається за рахунок магазину. 2.2. У випадку товару належної якості, клієнт оплачує транспортні витрати. 3. Процес обміну-повернення: 3.1. Для оформлення обміну чи повернення, клієнт повинен зв'язатися з менеджером магазину за телефоном +380506022854 або написати на електронну пошту happybabies67@gmail.com. 3.2. Клієнт повинен повідомити причину обміну чи повернення та пред'явити копію чека/накладної. 3.3. При позитивному рішенні магазину, клієнт отримає інструкції щодо упакування товару та адресу для відправлення. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту, м. Одеса, відділення №137 4. Оплата транспортних витрат: 4.1. У випадку товару належної якості, транспортні витрати оплачує клієнт. 4.2. У випадку товару неналежної якості, транспортні витрати оплачує магазин. 5. Термін повернення коштів: 5.1. Повернення коштів здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання поверненого товару та перевірки його стану. 5.2. Кошти повертаються на банківську картку або рахунок, яким була здійснена оплата. Бажаємо приємних покупок та надаємо вам гарантію нашої відповідальності перед вашими потребами та задоволенням від наших товарів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner